De oude doosjes met een zakje vermicelli,bouillon en soepgroenten zyn nergens meer te krygen,de nieuwe platte doosjes zyn niet lekker.!!! Graag de oude doosjes terug! Lees meer
Het is niet alleen de chili con carne maar jullie hele assortiment sinds de vernieuwde verpakkingen zijn de smaken enorm verslechterd en we missen alle lekkere smaken van 'vroeger' super zonde en helaas weer een klant minder voor jullie producten!!... Lees meer
Wat voor \'balletje\' het precies is geen idee, maar hoort er naar mijn idee niet in!!
Zie het balletje onder de letter \"i\" van kip! Lees meer
Ten eerste het zwarte pak is bijna niet te lezen
Ten tweede alle tortilla's waren doormidden gebroken toen ik het uit het pak haalde
Wilde het maken voor etentje helaas niet te maken ben ik niet gewend wij eten zeker twee... Lees meer
Nergens meer te koop alle winkels en groothandel gezocht maar ze zijn nergens meer kunt u mij vertellen waar ik ze nog kan kopen Lees meer
Nergens meer te koop knor kebab hoe kan dat? Lees meer
Vanavond verheugden we ons op een heerlijke lasagneschotel. Deze keer van Knorr (Italiaanse Lasagne) .
Toen die op tafel werd gezet begonnen we al te watertanden. Wat zag het er heerlijk uit!!
Helaas wat een teleurstelling,,, Het gerecht smaakte veel te zoet.
We... Lees meer
Gisteren 24 januarie had ik bij de jumbo in steenwijk een nieuw product van knorr gekocht. Tikka masala was dit product, met het bereiden van het product kwamen we er achter dat het over datum was. Lees meer
2 van de 6 burrito's (wereldgerechten - Mexicaanse burrito's) zaten gescheurd in de verpakking. Niet meer bruikbaar. Lees meer
De soep was beschimmeld. Lees meer