Ja Knorr, ik blijf deze klacht posten totdat jullie op zijn minst de moeite nemen om deze te bekijken:
"Mijn Klacht
Vandaag hebben mijn vriendin en ik, respectievelijk 20 jaar en (ik als nieuwkomer) 1 jaar vegetarisch, de Knorr Lasagnette gegeten. Toegegeven:... Lees meer
Ja Knorr, ik blijf deze klacht posten totdat jullie op zijn minst de moeite nemen om deze te bekijken:
"Mijn Klacht
Vandaag hebben mijn vriendin en ik, respectievelijk 20 jaar en (ik als nieuwkomer) 1 jaar vegetarisch, de Knorr Lasagnette gegeten. Toegegeven:... Lees meer
Ja Knorr, ik blijf deze klacht posten totdat jullie op zijn minst de moeite nemen om deze te bekijken:
"Mijn Klacht
Vandaag hebben mijn vriendin en ik, respectievelijk 20 jaar en (ik als nieuwkomer) 1 jaar vegetarisch, de Knorr Lasagnette gegeten. Toegegeven:... Lees meer
Heb geen.klacht maar een vraag
Kunt u mij vertellen bij welke winkel kan ik het zakje van bami orienty nog krijgen ??
Het is zo heerlijk
Vr gr linda ploeg Lees meer
Vandaag hebben mijn vriendin en ik, respectievelijk 20 jaar en (ik als nieuwkomer) 1 jaar vegetarisch, de Knorr Lasagnette gegeten. Toegegeven: het smaakte zoals gewoonlijk goed! Wij hebben dit gerecht al meerdere keren gegeten. Maar nu komt het: voor op... Lees meer
Mijn Klacht
Vandaag hebben mijn vriendin en ik, respectievelijk 20 jaar en (ik als nieuwkomer) 1 jaar vegetarisch, de Knorr Lasagnette gegeten. Toegegeven: het smaakte zoals gewoonlijk goed! Wij hebben dit gerecht al meerdere keren gegeten. Maar nu komt het: voor... Lees meer
Vandaag hebben mijn vriendin en ik, respectievelijk 20 jaar en (ik als nieuwkomer) 1 jaar vegetarisch, de Knorr Lasagnette gegeten. Toegegeven: het smaakte zoals gewoonlijk goed! Wij hebben dit gerecht al meerdere keren gegeten. Maar nu komt het: voor op... Lees meer
Vandaag hebben mijn vriendin en ik, respectievelijk 20 jaar en (ik als nieuwkomer) 1 jaar vegetarisch, de Knorr Lasagnette gegeten. Toegegeven: het smaakte zoals gewoonlijk goed! Wij hebben dit gerecht al meerdere keren gegeten. Maar nu komt het: voor op... Lees meer
Vandaag hebben mijn vriendin en ik, respectievelijk 20 jaar en (ik als nieuwkomer) 1 jaar vegetarisch, de Knorr Lasagnette gegeten. Toegegeven: het smaakte zoals gewoonlijk goed! Wij hebben dit gerecht al meerdere keren gegeten. Maar nu komt het: voor op... Lees meer
Afgelopen zondag wilde ik lekker Chili con carne maken maar tot verbazing was de inhoud van het zakje niet goed en was heel mijn pan met eten verpest. De datum wás in orde want ik had het paar dagen terug... Lees meer