Bij het uitpakken van mijn Knorr Italiaanse Lasagne Bolognese (5 porties voordeelverpakking) zie ik tot mijn grote verbazing een afgebroken lasagneblad dat beschimmeld is. Ook op de bladen waar het beschimmelde blad tussen zat, zijn sporen van schimmel terug te... Lees meer
Wat ben ik teleurgesteld, ik zou voor een groot gezelschap lasagne maken. Dus na wat zoeken,kocht ik knor Italiaanse lasagne bolognese.Er stond 5 porties voordeelverpakking. Geweldig dat zou voor 12 -15 personen, mooi uitkomen. Ik heb 5 maal de... Lees meer
Beste heer/mevrouw,
Vandaag heb ik een Knorr wereldgerecht gekocht met de naam: Quesadillas (datum april 2016)
Bij het klaarmaken van dit gerecht ondervond ik het volgende probleem. De tortilla's die bij dit gerecht verpakt zitten pakte zo erg aan elkaar dat de... Lees meer
enkele maanden terug had ik ook een klacht over u kaas saus ik heb nu vandaag 20-07-2015 weer een pakje kaas saus gekocht helaas ook hier zat totaal geen kaas smaak aan kreeg hem ook niet dik het was een... Lees meer
Beste heer/mevrouw,
Eerder zat er bij de lasagne van knorr een lekkere dressing waarbij je tomaat en rode ui moest toevoegen.. Waarom zit dit er niet meer bij? Dit was juist een lekkere combinatie met de lasagne..
In afwachting can uw reactie.
Met... Lees meer
Na diverse keren Knorr kip tandori gekocht te hebben blijft de saus altijd maar slap.
Diverse keren geprobeerd om minder water te gebruiken zonder resultaat .
Lees meer
wij maken regelmatig gebruik van de lekkere sauzen van Knorr nu wordt er geadviseerd om 250 ml koud water te gebruiken om deze saus te krijgen wij doen altijd al 200 ml en nog bindt de saus niet... Lees meer
Ik had de klacht gemeld dat er glas in een pot chicken to night zat.
En ik moest de pot naar u opsturen met de glasstukjes.
Ik was de pot gisteravond aan het schoonmaken en zag dat de bodem van de pot... Lees meer
Goedeavond,
Net onze zondagavond maaltijd op chinese kantonese kip de bijgevoegde mie bevat helaas maar 200 gram , want absoluut niet voldoende kan zijn voor 4-5 personen .Naar mijn weten zit er in een pak voor 2-3 personen de zelfde... Lees meer
Goedemiddag, het binnenzakje van de groentesoep is helaas niet dichtgesealed. Er zit zelfs geen seal-rand op de verpakking. Dit kan gebeuren maar mijn vraag is; is de poeder nu nog houdbaar? Die is wel hard geworden. Ik heb foto's gemaakt... Lees meer