Ik heb onlangs de Lasagne-mix van Knorr gekocht en merkte dat deze veel te zout is. Hierdoor durf ik het niet meer te kopen en aan mijn gasten voor te zetten. Dit is teleurstellend, omdat ik altijd vertrouwen had in... Lees meer
Ik heb recent de Hokken Noedels maaltijd van Knorr gegeten en vond deze veel te zout. Dit was een onaangename ervaring, aangezien ik had verwacht dat het product aan de kwaliteitseisen zou voldoen. Ik heb al contact gehad met Knorr... Lees meer
Ik heb gisterenavond voor het eerst de maaltijdmix nasi van Knorr gegeten en ons hele gezin vond de mix veel te zout. We hebben met vier personen gegeten en iedereen was het erover eens dat de smaak te sterk was... Lees meer
Ik heb recent de kipfilet Toscane van Knorr gekocht, maar ik ben teleurgesteld over de verandering in de saus. Voorheen was het een heerlijke kant-en-klare saus, maar nu lijkt het meer op een aanmaaksaus die naar tomatensap smaakt. Deze wijziging... Lees meer
Ik heb een klacht over het Knorr Wereldgerecht Trattoria Lasagne Tradizionale. De smaak is giga veranderd door het gebruik van poederzakjes voor de saus. Dit heeft de kwaliteit van het product negatief beïnvloed. Ik heb contact gehad met Knorr, en... Lees meer
Hallo, mijn favoriete wereldgerecht van knorr (italiaanse gehaktballen a la pizzaolia) is nergens meer te krijgen. Waarom niet????? Lees meer
Hallo,
De taco’s van Knorr wereldgerechten is echt niet te doen. Er zijn een paar schelpjes en na het vullen blijft meer dan de helft over in de pan. Disproportioneel. Het is een knoeipartij. De saus die erbij zit voegt... Lees meer
Beste knorr,
Al 50 jaar word in ons gezin currysaus van knorr geserveerd bij kip en rijst! Mijn kroost geniet altijd van dit eenvoudig gerecht. Sinds een tijdje is de instant currysaus gewoon smakeloos! Wat een verschil met enkele jaren... Lees meer
Hallo, Ik vind jullie knorr pakketten geweldig, ik maak ze vaak. Ook de beef shangai maar nu is de kruidenmix keihard, kan het niet gebruiken. De hele smaak is dan weg, zo jammer Lees meer
Ik gebruik al jaren de pakken van de Turkse durum nu zitten er in 2 pakken die ik heb gekocht de sausmix van nacho's
Groetjes lian van zon Lees meer