Klacht: Knopje van Samsung Gear Fit 2 “verloren”

op 29 september 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Woensdag tijdens het fietsen het bovenste knopje van mijn Gear fit 2 verloren. Vandaag naar de officiële reparatie helpdesk in een Tele2 winkel in Eindhoven gegaan. Daar werd ik erg klantONvriendelijk te woord gestaan en kreeg geen antwoord op mijn vragen. Het missende knopje kan ik bedienen met een klein pinnetje. Toch moet het hele binnenwerk vervangen worden en het valt buiten de garantie want het is gebruikersschade. Prijs konden ze niet noemen, maar misschien kon ik beter een nieuwe kopen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het knopje er weer opzit. Maximaal 20 euro kosten, all inclusive.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BSlippens