Klacht: Poliswijziging

op 16 januari 2020 over KNMV in de categorie Stichtingen en verenigingen

Geachte heer, mevrouw,

Middels deze bericht wil ik een klacht indienen tegen KNMV verzekeringen.

Ik heb contact opgenomen met een personeel van KNMV betreft de schadevrije jaren. Vervolgens heb ik gevraagd waarom de premie die ik ieder maand betaal zo hoog is, aangezien ik 4 schadevrije jaren heb. Toen zei een mevrouw dat het komt door de pechhulp in je pakket. Ik gaf aan dat ik ook lid ben van de ANWB. Vervolgens zei mevrouw dat ik dan pechhulp uit mijn polis kan halen om minder te betalen. Een bedrag van 70…. euro premie. Nu is het zo dat ik alsnog mijn oude premie heb betaald terwijl er een wijziging is gedaan. Ik betaal op dit moment geen bedrag van 70.00 euro, maar een bedrag van 84,20. Ik heb vandaag contact opgenomen met de verzekeraar en er is mij gezegd dat het bedrag niet gewijzigd, omdat het met een nieuwe tarief is berekend. Ook is er een bedrag van 12,01 cent afgeschreven van mijn bank voor de wijziging. Dit is mij ook niet verteld dat er extra kosten eraan verbonden zijn. Dus pechhulp is van mijn pakket eraf gehaald, de premie is hetzelfde gebleven terwijl er gezegd is dat ik lager moet betalen een bedrag van 70.00 euro daarom heb ik juist pechhulp eraf gehaald. Dit is toegezegd door een oersoneel van de KNMV. Er is ook nog 12,01 in rekening gebracht voor de extra kosten. Dit kan helemaal niet. Dit is belachelijk. Ook heb ik gevraagd om terug te draaien naar de polis. Ook dit kan niet, zei de personeel aan de telefoon. Ik betaal dan niet meer hetzelfde bedrag als vroeger.

Als dit niet opgelost wordt schakel ik een advocaat in en verander ik zo snel mogelijk van verzekering.
Ik ben door KNMV gewoon opgelicht!!

Pechhulp is van mijn pakket af, maar betaal nog steefs het zelfde bedrag terwijl er gezegd is dat ik een bedrag van 70.. euro moet betalen als premie. Ten tweede is er extra geld afgeschreven van mijn bank terwijl ik nog steeds hetzelfde premie betaal en dat pechhulp eraf gehaald is.

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KNMV

Alle klachten die gemeld zijn door Caner_gs_a@live.nl