Klacht: Telefonisch bereikbaarheid en webformulier

Kaminska op 11 september 2023 over KNAB BANK in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Knab is telefonisch niet bereikbaar. Ik heb meer dan 10 keer gebeld, ik wacht tussen 10 tot 60 minuten en ik heb geen verbindingen met een persoon gehad. Je hoort continue blijf aan de lijn.

In de webinformatieformulier kan het geboorte datum niet ingevuld worden omdat het formulier kiest eigen datum van vandaag.

Je wordt gevraagd om rekening in te vullen maar ik wil informatie over een bepaalde product.

Gewenste Oplossing:

Telefonisch contact en het aanpassen van het webformulier.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KNAB BANK

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KNAB BANK nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kaminska