Klacht: Storting gesloten rekening

BellaBoz op 19 mei 2022 over KNAB BANK in de categorie Banken

Rekening opgezegd waardoor automatisch de overstapservice die erop zat ook stop gezet moest worden.
Dat was helaas niet gebeurd.
Energieleverancier doet een terugbetaling op de andere bank maar door die overstapservice wordt dit geld naar de (gesloten) rekening van de knabbank gestort.
Normale gang van zaken is dan dat het gestorte geld wordt teruggestort naar waar het vandaag kwam,in dit geval de energieleverancier.
Knabbank doet dit dus niet en heeft gezegd dat het teruggestort is naar de andere bank waar de overstapservice op zat. Na meerdere telefoontjes met energieleverancier,andere bank en knabbank is het geld nog steeds spoorloos verdwenen.
Laatste keer gebeld met het verzoek alle gegevens omtrent die zogenaamde teruggestorting te geven (dit op aanraden van de andere bank).
Daar zou ik over teruggebeld worden,wat uiteraard niet gebeurd.
Elke keer krijg ik een standaardverhaal te horen en nooit wordt ik eens doorverbonden die wél inzage heeft.
Er is maar 1 nummer waar je naar kan bellen en daar kom ik dus niet verder mee omdat ze niks weten of niet genoeg inzage hebben.
Na een aantal maanden ben ik het zo behoorlijk zat. Ik wil het er niet bij laten zitten,het gaat immers om een hoop geld,maar verder kom ik niet met deze waardeloze service.
Makkelijk geld verdienen op deze manier.
Ik hoef écht niet meer te horen dat ik kan bellen,want dat heb ik al zo vaak gedaan en kom gewoon niet verder ermee.

Het geld terugstorten op 1 van mij rekeningen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KNAB BANK

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KNAB BANK nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BellaBoz