Klacht: QR code scant niet in de KNAB APP

Michiel_P80 op 24 oktober 2023 over KNAB BANK in de categorie Banken

Ik heb de KNAB APP geinstalleerd vanuit Aurora-store welke dezelfde apps zijn van de Google Play-store maar dan anoniem. Ik maak namelijk gebruik van eOS als besturingssysteem. Ook wel bekend onder murena.com.

Dit omdat ik en vele anderen geen vertrouwen hebben in Google omdat zij persoonlijke data controleren en verkopen aan andere bedrijven met andere bedoelingen. Google Play Services is namelijk gratis te gebruiken omdat de gebruikers het product zijn.

Aangezien ik mijn privacy belangrijk vind, wil ik mijn data niet verkopen aan bedrijven die de bedoeling hebben om mensen te controleren, te sturen en privedata te verkopen aan andere bedrijven.

Aangezien ik en vele anderen al ruim een jaar hebben aangegeven of KNAB zijn app kan aanpassen voor de Aurora-store en hier niets mee is gebeurd, is het moment voor mij daar dat ik mijn rekening bij KNAB heb opgezegd.

Bij andere banken als ABN, Rabobank, Triodos Bank, ING werkt het scannen van de QR-code namelijk wel. Dus snap ik niet waarom het bij KNAB wel een probleem is.

Bij deze zijn jullie mij als klant dus kwijt. Mocht het in de toekomst nog wel gaan werken wil ik daar zeker nog eens naar kijken, maar voor nu houd het helaas op.

Zorgen dat de KNAB app en met name het scanne van de QR code ook werkt via de Aurora store.
Liever had ik gewild dat KNAB ook de mogelijkheid gaf om te kunnen inloggen via een identifier.
Aangezien KNAB daartoe niet bereid is, is KNAB niet mijn bank.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KNAB BANK

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KNAB BANK nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Michiel_P80