Klacht: Product opzeggen onmogelijk

CAMRaap op 08 augustus 2023 over KNAB BANK in de categorie Banken

Beste Knab, Aegon heeft mijn product (lijfrente) verhuist naar Knab. Ik heb vanaf maart 2023 verschillende pogingen ondernomen om in overleg met u het product op te zeggen.
Mijn eerste contact verliep prima, de telefoon werd opgenomen en mij werd uitgelegd welk online formulier ik kon invullen. Het formulier besloot met u krijgt per post een bevestiging.
Vier (!) weken later wilde ik informeren hoe het ermee staat, vanaf dat moment leek het erop dat mijn telefoonnummer werd herkend want ik krijg op geen enkele manier telefonisch contact. Vervolgens heb ik via de chatfunctie dezelfde actie ondernomen en nogmaals het formulier ingestuurd. Hierop kreeg ik binnen een week een e-mail met de mededeling dat de bank achterliep met de aanvragen en ik kon binnen twee weken een reactie verwachten. Die is nog nooit gekomen.
Ik vind dit absoluut geen stijl en wil dit zo snel mogelijk opgelost zien.

Ik ben tevreden op het moment dat ik mijn product heb kunnen opzeggen en ik het geld (mijn geld) waarop ik recht heb, heb ontvangen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KNAB BANK

Reactie van de melder van de klacht CAMRaap

6 maanden geleden - Knab laat weten geen klachten via klacht.nl in behandeling te nemen. Ik word hier zo boos van!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KNAB BANK nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CAMRaap