Klacht: Opheffing bankrekeningnummer

Sinemtuter op 28 juni 2018 over KNAB BANK in de categorie Banken

Ik kreeg vandaag een mail met het volgende;

Beste Sinem,

Op woensdag 27 juni 2018 ontvingen wij het verzoek om Knab Zakelijk met rekeningnummr te sluiten. Hierbij bevestigen wij de sluiting van deze zakelijke rekening. etc etc.

Mijn compagnon heeft telefonisch contact gehad en gezegd dat zij niets meer met het salon en dus ook met de zakelijke knabrekening hebben te maken dus zijn deel op te heffen. Ik Sinem Tuter eigenaresse van Beauty Paradise Sisi, ga nog steeds door met het salon en maakte tot vandaag toe nog steeds gebruik van mijn knab bankrekening. Ik heb telefonisch contact gehad en er is ook bevestigd dat het jullie fout is geweest dat jullie heel het bankrekening hebben opgeheven en dat het niet meer geopend kand worden. Enige optie was een nieuwe bankrekening te openen vanuit jullie, wat is na zo een siuatie dus nooit zou doen! Zonder enig akkoord van mij wordt mijn zakelijke rekening opgeheven. Belachelijk! Alles gaat via die zakelijke rekening en komende week ben ik op vakantie, dus al met paar dagen. Nu gaat alles mis! Kan nu niet een twee drie een nieuwe rekening openen. Echt belachelijk dat dit zo is gegaan, miscomunicatie en we kunnen er niets meer aan doen of terugdraaien is het enige wat jullie mij kunnen zeggen. Nou ik zou dus nooit meer een rekening openen bij jullie! Aan een excuus heb ik ook niks, in dezelfde situatie zouden jullie daar ook niets aan hebben.

Niet!

Alle klachten die gemeld zijn door