Klacht: Onleesbare pincode, reader stuk

0648184758kiekje1988 op 22 december 2016 over KNAB BANK in de categorie Banken

Goedenavond,

Inmiddels heb ik al meerdere keren contact met jullie gehad. En wil toch een klacht indienen omdat ik het niet normaal vind wat er zich afspeelt.

Omdat ik sinds een jaar schulden heb opgelopen en met Cortdaed in zee ben gegaan, hebben zij mij aangeraden om bij jullie een rekening te openen. Ik heb inmiddels werk gevonden en heb flink wat verdiend. Mijn werk geld word op de Knab rekening gestort en dat staat er nu op. Toen ik mijn pas binnen kreeg stond er dat ik online een pincode had aangevraagd en die werd dus niet meegestuurd. Mijn fout, en heb dus opnieuw de pincode aangevraagd. Omdat ik 2 keer een foute pin heb ingetoetst had ik nog 1 keer een poging. Ik heb opnieuw de pincode aangevraagd. Het heeft in totaal 2 weken geduurd voordat eindelijk mijn pincode binnen was. (3 keer in de tussentijd gebeld) en aan de telefoon zeiden ze dat er waarschijnlijk iets is misgegaan met de verzending. Toen ik de envelop open maakte en het plasticje van het grijze vakje afhaalde zag ik helemaal niks. Ik heb opnieuw gebeld en werd opnieuw een pincode opgestuurd. De man aan de telefoon vertelde mij dat de pas alleen gedeblokkeerd kon worden als ik een bedrag zou betalen. Maar ik kon ook vragen om een nieuwe pas en pincode. De reader heeft vanaf het begin al problemen. Geeft aan dat er een kaartfout is, valt uit of staat dat ik de pas erin moet doen.

Ik heb dus een nieuwe pas aangevraagd een nieuwe code en nieuwe reader. We zijn inmiddels al 4 weken verder en loop achterstand op veel rekeningen waaronder mijn huur en ook mijn boodschappen. Eindelijk vandaag aangekomen, weer hetzelfde probleem. Gister de pas ontvangen en vandaag de pincode.( een nieuwe) waarvan de laatste 2 cijfers onleesbaar zijn.

Ik heb dus 3 keer een nieuwe pincode moeten aanvragen, een nieuwe pas en een andere reader.

Na dit probleem weer contact met jullie gehad vandaag, en daar werd gezegd dat er wel een uitzondering gemaakt kon worden door het geld wat op mijn rekening staat bij jullie, over te maken op mijn rabobank rekening. Ik werd in de wacht gezet en opeens kon ik niet geholpen worden. ” want ze wisten niet of het geld wat erop staat wel van mij is”. U kan wel begrijpen dat ik met mijn handen in mijn haren zit. Aangezien mijn huur al de 1e van de maand betaald moest worden. Laat staan de boodschappen en feestdagen. Nu moet ik WEER een week wachten omdat er een weekend tussen zit.

Ik heb in het begin €1 overgemaakt om te laten zien dat het mijn rekening is en om hem te activeren. En dan word er gezegd dat ze een bedrag kunnen storten naar mijn rabobank, en dan opeens weer niet. Ik stond op dat moment buiten bij een pin automaat omdat de telefoniste mij vertelde dat ik het nog 2 keer kon proberen bij een pin automaat. Dat is dus niet gelukt.

Al eerder werd er erg laconiek gedaan wanneer ik belde, en mij verteld dat ik “gewoon geduld moest hebben”. Ook zou deblokkeren geen geld kosten, en de volgende meneer aan de telefoon zei weer van wel.

Ik word er doodmoe van en kan dus niks nu. Alles bij elkaar is al teveel om op te noemen. En het is niet eens mijn eigen keuze om bij jullie te gaan.

Is hier nou geen 1 oplossing voor? Of moet ik weer een week wachten?

En hoe kan het zijn dat jullie zeggen dat het geld misschien wel niet van mij is wat op mijn rekening staat. Ik heb al gezegd dat ik dat kan aantonen, maar er werden mij vragen gesteld, waarom ik eigenlijk lid ben bij jullie en waarom ik dan het geld op de Knab rekening heb laten storten ipv de rabobank rekening.

Ik voel me echt niet serieus genomen.

Wanneer mijn geld waar ik recht op heb gestort krijg op mijn rabobank rekening.

Maar het meest belangrijke: stuur een leesbare pincode op.

Een reader die werkt zou ook fijn zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door