Klacht: Onbereikbaarheid

H R Bijlsma op 11 april 2023 over KNAB BANK in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11 april heb ik in totaal 1,5 uur in de wacht gestaan waarbij opvalt dat na een half uur de verbinding zonder verdere uitleg verbroken werd. Toen ik uiteindelijk wel iemand aan de lijn kreeg zou ik doorverbonden worden naar de juiste afdeling. Ik kwam echter wederom in een wachtrij, die na 1 minuut vroeg of ik op een later moment wilde terugbellen waarna de verbing verbroken werd.

Gewenste Oplossing:

Dat ik teruggebeld wordt door Knab.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KNAB BANK

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KNAB BANK nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H R Bijlsma