Klacht: Moet opeens selfies maken voor overboeking en betaling in weekend naar belastingdienst niet verwerkt!

KNABSlechtsteBankVanNL op 30 juli 2022 over KNAB BANK in de categorie Banken

Ik moet opeens ‘voor mijn eigen veiligheid’ selfies maken als ik via mijn mobiel app wil betalen! ICT beveiliging is mijn werk en nee. Dit is oud, achterhaald en ZEER onveilig voor de consument. Je moet het als consument vooral niet normaal gaan vinden dat je te pas en onpas foto’s van jezelf moet gaan versturen om maar bij je eigen geld te kunnen.

Verder doen ze geen overschrijvingen naar de belastingdienst in het weekend! Kwam ik vandaag (30-7) pas achter. En nu duurt het toch maandag totdat de belastingdienst mijn geld heeft en kost dit mij een hoop geld aan boete!

Volgens KNAB was dat ‘Mijn schuld’. Had ik maar geen betalingskenmerk moeten invullen want dan wordt het als acceptgiro behandeld…. Btch dit is VERPLICHT bij een betaling naar de belastingdienst! Ga je het uitprinten en met PostNL versturen dat je pas op een werkdag een betaling kan doen. Is het niet al jaren WETTELIJK verplicht tussen banken direct over de schrijven. Neehoor KNAB heeft zijn eigen mening…

Het is onmogelijk dat deze bank zo hoog uitkomt bij klanttevredenheid! Dit is gewoon echt een hele slechte bank! Grappig genoeg kan ik zo makkelijk niet vinden hoe ik een echte review bij deze bank kan plaatsen…

Niets. Ik wil mensen waarschuwen dat je maar moet willen dat je selfies moet maken als je geld wil overboeken en dat je in het weekend geen zakelijke overboekingen kan doen. Ik dacht dat dat bij wet verboden was maarja. Als Bank kom je overal mee weg.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KNAB BANK

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KNAB BANK nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KNABSlechtsteBankVanNL