Klacht: Mijn rekening blijft gedeblokkeerd ondanks de belofte dat dit opgelost zou worden

Mw Christa Slootjes op 02 november 2021 over KNAB BANK in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb eerlijk verteld dat mijn partner mijn administratie deed.. Dit mag niet, tenzij zij medepartner wordt van het bedrijf. Dit laatste wil ik niet. Ook heeft zij de app verwijderd van haar telefoon.
Ik heb beloofd dat ik zelf de administratie doe en dit niet delegeer.
Ondanks de belofte 2x dat de rekening gedeblokkeerd zou worden, is dit niet gebeurd.
Ik heb een bedrijf en financiële verplichtingen die ik nu niet kan nakomen.
Dit is ernstig en niet acceptabel

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat mijn rekening gedeblokkeerd wordt zodat ik bij mijn geld kan wat op de rekening staat.
En ik wil dat ik serieus genomen wordt

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KNAB BANK

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KNAB BANK nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mw Christa Slootjes