Klacht: Kan niet inloggen op zakelijke rekening, contact onmogelijk

Knab lastig op 08 juni 2023 over KNAB BANK in de categorie Banken

Ik ben inmiddels al anderhalve week bezig om in contact te komen met iemand van Knab om mijn zakelijke bankzaken te kunnen regelen. Compleet onmogelijk lijkt. Opgeteld meerdere uren (ja echt!!! ) in de wacht gebleven zonder resultaat. Chats een halve dag open laten staan in de hoop op antwoord. Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt en het heeft me al geld gekost doordat ik geen overschrijvingen kan doen. Mijn vertrouwen in deze bank heeft echt een dieptepunt bereikt. Op dit moment is de gang van zaken letterlijk een gevaar voor mijn bedrijf. Hoezo bank voor zzp’ers?!

Spaar me het ingestudeerde CS script en kom met een werkbare oplossing. Wat nodig is, is contact met een MENS die de problemen die ik als klant ervaar met de service waarvoor ik betaal met mij oplost. Ofwel gewoon normale service. Die complete onbereikbaarheid is bizar.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KNAB BANK

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KNAB BANK nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Knab lastig