Klacht: eindeloos uitstellen van activering van mijn rekening

victorKnab2018 op 01 februari 2018 over KNAB BANK in de categorie Banken

Onlangs heb ik bij Knab een rekening geopend,omdat ik op die rekening de uitbetaling van een lijfrentepolis van Aegon laat overboeken.Knab is onderdeel van Aegon.Bij Aegon heb ik een levensverzekering en bovendien is Aegon eigenaar van mijn woning.Overigens wil ik die woning kopen.Inmiddels heb ik geld overgeboekt van een ING rekening voor identificatie.Vervolgens moet ik ook nog een kopie van mijn paspoort(tweezijdig)insturen en bewijzen van mijn woonadres van bijvoorbeeld mijn energieleverancier.Dat heb ik allemaal gedaan.Uw belofte is “alles wordt binnen 24 uur geregeld en dat is dus niet waar.Voor het volledig openen van een rekening bij Knab gaan zeker 8 dagen gemoeid.Wat jullie in jullie promotion beweren is een leugen.Bovendien had ik in 2015 al een rekening bij Knab en zijn dus mijn gegevens al bekend.Nu word ik alweer in de wacht gezet en dat pik ik niet langer,van niemand en al helemaal niet van een bank.

Ik ben tevreden wanneer binnen 24 uur mijn rekening geactiveerd wordt en ik over de tegoeden kan beschikken die hierop op korte termijn gestort worden door Aegon Levensverzekering N.V. en uiteraard over het geld dat ik via een ING rekening ter ferificatie op die rekening heb gestort.Nu moet ik ineens nog meer gegevens aanleveren en mijn vraag is "komt er een einde aan jullie eisenpakket ? Moet ik soms helemaal met de billen bloot ? Wat zijn jullie in godsnaam voor een bank ?Dit gegint wel heel erg op Big Brother Is Watching You te lijken en geen bank waardig.Zijn jullie onderdeel van de Geheime Diensten van Nederland ?Willen jullie soms ook nog weten wanneer ik sex heb en met wie ? Waar ligt in godsnaamde grens.

Alle klachten die gemeld zijn door