Klacht: KLM laat zakelijke klanten aan hun lot over.

op 15 augustus 2017 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

22 uur later aankomen dan gepland. Diverse vluchten geannuleerd, of ernstig vertraagd waardoor aansluitende vluchten niet gehaald zijn. KLM berust zich op “Verordening EU 261/2004”, en gaat verder niet in op de klacht. Echter deze vordering is niet van toepassing omdat het hier om een “uitbesteedde” vlucht door KLM betreft en nog eens buiten de EU.
Klacht kan alleen via webformulier worden ingedient. Inhoudelijk komt er geen reactie maar een standaard afwijzing waar niet meer op gereageerd kan worden. KLM neemt haar zakelijke klanten dus niet serieus. En de kosten gemaakt voor deze 22 uur vertraging zoals Hotel, taxis, verblijfskosten, kunnen niet verhaald worden. KLM wuift de klacht door naar de subcontractors van KLM.

Enige financiële compensatie was al goed geweest. De hoogte was niet belangrijk. Begrip voor de situatie ook. Wegwuiven van de klacht of berusten op een artikel die totaal niet van toepassing is maakt het ongenoegen alleen maar groter. Ik wil graag begrepen worden door KLM. En dat was voor ons al genoegdoening.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gerard@vanaalsum.net