Klacht: KLM Klacht

op 18 december 2017 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Mark Deak en Dragan Ilic vlogen op 29-11-2017 naar Montreal en zouden op 13-12-2017 retour vliegen. KL0672 code VCLLVLW.
De werkzaamheden konden niet allemaal gedaan worden waardoor Mark Deak eerder terug kwam. De ticket is toen gewijzigd naar 9-12-2017
KL0672 code OR9VBH. Op zaterdagavond 19.01 kwam er eenm mail binnen dat de vlucht was geannuleerd.Wzouden binnen 3 uur nieuwe vluchtgegevens krijgen. 7,5 uur later on 2.30 uur werd er een nieuwe vlucht doorgegeven met Canadian Air AC0870 via Parijs nr A’dam.
Toen Mark Deak op het vliegveld in Montreal aan kwam kreeg hij te horen dat de vlucht niet geboekt was. Mark heeft daar tot in de middag gestaan een tiental keer geprobeert de customer service telefonisch te bereiken wat niet is gelukt.Later zag ik in mijn mailbox dat KLM nog een boeking had gestuurd met de ongelofelijke mededeling dat Mark weer op de oorspronkelijke vlucht was geboekt van 13-12-2017.
Wij hadden deze vlucht met betaling gewijzigd naar 9-12-2017!
Mark Deak moest dus 4 dagen op het vliegveld wachten…Omdat er totaal geen vertrouwen meer was dat KLM dit probleem voor ons kon oplossen hebben wij zelf een nieuw ticket geboekt van Montreal naar Parijs L89IZO (we konden Mark toch niet op het vliegveld laten staan)
Hierna heeft hij de trein moet nemen naar Brest waar hij die maandag weer moest zijn voor een volgend project.
De extra kosten die zijn gemaakt: vliegticket € 542,78 treinticket Parijs naar Brest € 108,88 en wachturen en reisuren Parijs Brest € 1440,00

Wanneer de volgende kosten die wij hebben gemaakt worden
vergoed. Terwijl voor de ergernis die wij hebben gehad graag
excuses willen. Wij vliegen regelmatig met KLM omdat er vaak wordt
gewerkt in het buitenland.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hogerheide