Klacht: KLM busservice

op 19 september 2018 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via reisbureau vlucht geboekt naar Boedapest, De vlucht vertrekt te vroeg om op tijd op Schiphol te zijn. Daarom moeten wij overnachten op Schiphol wat extra kosten met zich mee brengt.
De KLM biedt gratis vervoer aan van woonplaats naar Schiphol maar nu blijkt dat dit niet voor ons geldt omdat we op de avond voor vertrekdatum moeten reizen. Ook voor de rerugreis blijkt daardoor dat de KLM bus service niet beschikbaar is voor ons en moeten dus met het openbaar vervoer terug reizen. U zult begrijpen dat wij zeer teleurgesteld zijn in de service van deKLM en dit geen reclame vinden voor deze vliegmaatschappij.

Gewenste Oplossing:

We vinden dat deze service bij ticket hoort en zouden tevreden als bovengenoemde busservice ook voor ons zou gelden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door martbert