Klacht: KLM = babyonvriendelijk

op 06 mei 2017 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Lekker op vakantie naar familie in Canada. Wel een lange vlucht met een kleine baby van nog geen jaar. We hebben een volledig inklapbare buggy bij ons en zoals KLM communiceert, mag deze buggy mee tot aan het toestel en wordt deze klaargezet voor de ouders bij de gate na landing. Wel met verzoek om als laatste van boord te gaan, want de buggies moeten wellicht bij andere bagage in het ruim worden gehaald.

Onze buggy is van het type formaat YOYO en kan dus zelfs in het handbagage ruim, maar helaas dat vindt KLM crew niet goed.

Stel je voor na een lange Transatlantische vlucht, een vermoeide baby in je armen, wachten totdat je als laatste van boord bent en er staat in tegenstelling tot wat KLM belooft, geen buggy voor je klaar. Dus vervolgens ook in de paspoortwachtrij aansluiten (kan in Toronto wel even duren), met kind in je armen. Vervolgens kun je verder lopen en (zeker op Schiphol lang) wachten op je bagage. Kind volledig overstuur, ouders vermoeid. Een heerlijk begin of eind van vakantie.

Dat het een keer gebeurt, prima. Maar dat het bij 2 direct opvolgende vluchten, ondanks dat crue belooft dat buggy nu toch echt klaar staat bij landing dezelfde fout wordt gemaakt, is echt verre van niet meer klantvriendelijk te noemen. Crew verontschuldigde zich. Derhalve bewust van de fout die gemaakt is. Drie van vier vliuchten maakt KLM haar belofte dus niet waar.

Vlieg over minder dan een week naar Japan. Ben benieuwd of het nu wel goed gaat en KLM deze klant ontvriendelijke acties gaat voorkomen.

garantie dat volledig inklapbare buggy bij toekomstige vlucht bij landen WEL bij de gate staat en niet pas bij bagageband.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door traveled