Klacht: Ineens een aanmaning van Kliko Collectieven.

Henderik61 op 15 juli 2023 over Kliko Collectieven Almere in de categorie Algemeen, Gemeente

Al jaren maken wij gebruik van de “service” van Kliko Collectieven. Na april stopte de automatische incasso via de bank (zonder ons toedoen overigens) en schreven ze geen geld meer van onze rekening af. Na die periode werden de containers ook niet meer gereinigd en kregen we via de gemeente Almere een aantal nieuwe kliko’s met andere data voor het ledigen van deze kliko’s.
Vanaf die periode is er niet één container meer van ons gereinigd.
Ineens komt er vandaag een aanmaning van 52,50 euro binnen met nog eens 40 euro aan extra incassokosten.
Ten eerste hoor je incassokosten pas na diverse herinneringen in rekening te brengen. In al die jaren hebben wij nog nooit een factuur of een herinnering gekregen en schakelt Kliko collectieven een (nogal amateuristisch aandoend) incassobureau in, die op “No Cure No Pay”- basis opdrachten aanneemt van particulieren en bedrijfjes. No way! dat ik dit ga betalen.
De goodwill die ik de afgelopen jaren heb laten zien naar Kliko-collectieven is vanaf nu subiet de container ingegaan. Ik wil niets meer met deze “mensen” te maken hebben.

Een schriftelijk excuus en ontbinding van het contract. Deze mensen hebben een loopje genomen met mijn goodwill. Hier wil ik niets meer mee te maken hebben.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kliko Collectieven Almere

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kliko Collectieven Almere nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henderik61