Klacht: Kleurverschil powerdek en powerdek clean

op 14 augustus 2017 over Flexa in de categorie Producten

Ik ging de keuken en woonkamer latexen, zowel de muren en plafonds. Als eerste kocht ik een pot powerdek muurverf. Vol tevredenheid was mijn keuken klaar en enthousiast ging ik door in de woonkamer met het plafond. De pot raakte leeg en bij de gamma kocht ik een tweede dezelfde pot(dacht ik). Thuisgekomen zag ik dat ik nu de powerdek clean gad gekocht ipv de powerdek. Maar beiden de kleur stralend wit. Geen probleem dus, dacht ik. Enfin het hele plafond gedaan hebbende zag ik strepen. In eerste instantie dacht ik, de verf moet nog drogen. De volgende dag zag ik ze nog. Ik dacht, ik doe een paar banen opnieuw evenals een paar plekken in de Keuken. Echter werd het verschil steeds groter. Wat bleek!!! Het zijn verschillende kleuren!!! De powerdek clean is heel vaag rozig en de gewone powerdek is wit. Ik kon hierdoor een heel stuk opnieuw doen!
Het verschil is goed zichtbaar in de opgedroogde (lege) potten.

Restitutie

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flexa

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flexa nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 18 augustus 2017 om 12:46 geantwoord

Beste Gemma,

Vervelend om te lezen dat je kleurverschil ziet bij het gebruik van Flexa Powerdek. Zou je contact met ons op willen nemen via info@flexa.nl? Dan gaan we kijken hoe we dit samen zo goed mogelijk op kunnen lossen.

Nadia Essadki
Technical Support Employee
COOP Technical Support
Akzo Nobel Decorative Coatings bv
Rijksstraatweg 31
Postbus 3
2170 BA Sassenheim
The Netherlands

Alle klachten die gemeld zijn door Baartmans