Klacht: Kleurverschil poten stoel en hocker

op 02 april 2017 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

Bericht van Pronto Wonen

1 jaar geleden - Beste heer, mevrouw Gulikers, Uit uw bericht kunnen wij helaas niet opmaken of u dit al gemeld heeft bij de betreffende winkel. De winkel (of de serviceafdeling hiervan) is uw contactpersoon voor klachten over uw aankoop. Via www.prontowonen.nl/klantenservice kunt u uw klacht bekend maken bij de winkel. Bellen kan uiteraard ook, maar via het klachtenformulier kunt u het probleem aan de hand van foto's duidelijk maken. De betreffende winkel neemt dan zo spoedig mogelijk contact met u op en zal de klacht beoordelen. Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door mjgulikers