Klacht: Kleurverschil

op 17 december 2012 over Flexa in de categorie Producten

Wij hebben een ombouw voor de verwarming gemaakt en geverfd met ral nr. 9001 hoogglans.Strak in de lak.
We kwamen te kort en hebben een zelfde bus verf gekocht voor het aanbouwkastje ernaast.
Maar er is veel kleurverschil.
De ombouw is bijna wit en het kastje is duidelijk creme.

Wij hebben vorig jaar alles (raamkozijnen, deuren) met deze verf gedaan en dat beviel ons prima.

Over de huidige mening over Flexa kan ik niet oordelen. Ik heb dit niet eerder bij de hand gehad. Ik vul dus maar iets in.

Tja, alles moet overnieuw en dat is erg jammer.
Een nieuwe bus verf?
Het werk dat we eraan hebben gehad kunt u toch niet vergoeden neem ik aan.
De foto geeft een indruk van hoe het staat. U kunt hierop waarschijnlijk het kleurverschil moeilijk zien.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

Bericht van Flexa

6 jaren geleden - Voor de Kerst hebben we deze klacht afgehandeld en zover ik van mevrouw heb begrepen goed opgelost.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 07 januari 2013 om 11:12 geantwoord

In overleg met mevrouw hebben we de klacht opgelost.

Reactie van de melder van de klacht cobiej

6 jaren geleden - Ja de klacht is opgelost. Ik krijg de verf vergoed. Maar de uitleg over het kleurverschil is zelfs bij Praxis niet bekend. Zuurstof? Zonlicht? In één week tijd? En dat in een nieuw blik? Maar goed, ik ben blij met de nieuwe verf en ga alles met een glimlach overdoen. Ben wel benieuwd wanneer ik het geld op mijn rekening heb staan.

Alle klachten die gemeld zijn door cobiej