Klacht: Kleuren blijven afgaan in KOUD water !!!

op 26 juli 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Onlangs is iemand in de h&m kleertjes gaan kopen voor myn pasgeboren babytje.
Voor ik gekleurde kledij eventueel in de machine op 30 graden was , steek ik ze in koud water met een scheutje azijn.
Na 2 nachten azijn en achteraf met koud water handmatig wassen blijven de kleuren afgaan!!
De kleuren zijn helemaal afgewassen … terwijl dit nog niet eens in de machine is gewassen.

Ik terug naar die winkel (wel is waar zonder kassabon omdat dit door iemand anders is aangekocht) ik deed mijn verhaal , ook dat ik geen bon had.
Er zei een vriendelijke dame tegen me dat ik gewoon kon terug komen met de kledij omdat ze weten dat dit product kleur blijft afgeven.

Ik terug met de kledij aan de kassa. Zei me een andere verantwoordelijke dat er in geen enkel geval wordt geruild zonder kassabon.. ook al geeft de vorige winkeldame toe dat dit een gekent probleem is!!!!
Ze kunnen dus werkelijk niets voor me doen en sturen me terug naar huis met kleertjes die kleur blijven afgeven en waarvan het probleem gekent is bij dit artikel.

Ik heb al telefonisch contact opgenomen met h&m klachtenservice en daar weten ze mij te vertellen dat ze enkel verantwoordelijk zijn voor de online shop en dat elke winkelmanager zelf kiest wat hij doet in zijn filiaal.

Sorry maar als dit een gekent probleem is waarom dan moeilijk doen over een kassabon..
Overigs kon ik ook vertellen welke dag de kleertjes waren aangekocht!

2de klacht … kleuren van babykleertjes die blijven afgaan is echt niet gezond voor je kindje … vindt dit sowiso al niet kunnen!!!

Geld terug, tegoedbod , andere kledij

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shauni.c