Klacht: klepje sluiting afgebroken in mijn hand, telefoon is niet gevallen, wat in de winkel meteen gesuggereerd werd.

Nogmaals een beschrijving van het gebruik. Mijn man neemt de telefoon op, hij geeft de telefoon aan mij na mijn gesprek te hebben af gesloten geef ik de telefoon weer aan mijn man terug het klepje stond iets scheef. De sluiting aan de linkerkant sprongen drie stukjes af, mijn man heeft die opgeraapt en zij toen hoe kan dat nu. Wij waren zeer verbaasd .Bij de winkel van de .k.p.n hebben zij het toestel opgestuurd .de telefoon was vier weken oud.

Wij mijn man en ik zijn zeer ontevreden . Het is voor ons een raadsel hoe dit heeft kunnen gebeuren. Hopelijk heb ik u voldoende ingelichten in afwachting op u bericht verblijf ik met de vriendelijke groeten,
Mevrouw Zeebregts
Dunantstraat 96
5017 KG Tilburg.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar E-care Repair Service over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht b.j.c.zeebregtsinlever adres

11 maanden geleden - K P N moet de klanten beter inlichten over de garantie van de mobiele telefoons, en niet achteraf zeggen dat op het klepje geen garantie wordt gegeven.

Alle klachten die gemeld zijn door b.j.c.zeebregtsinlever adres