Klacht: kleine letterjes :(

op 12 december 2017 over Voordeeltrends in de categorie Online Warenhuizen

Besteld je een parfum, let je onvoldoende goed op wat ergens staat klein dat de parfum zonder verpakking is. Op zich al raar. Bij de voorwaarden stond vet gedrukt dat retourneren gratis is. Dus ik dacht terugsturen en een met verpakking bestellen.

Meld je het aan blijk je wel degelijk te moeten betalen, want bij de kleine letterjes staat dat dit alleen geldt als het product niet in orde is.

Parfum kostenloos retour of vervangen voor exemplaar met doos en bijbetaling voor de parfum zelf

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Voordeeltrends over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Voordeeltrends in behandeling genomen

Bericht van Voordeeltrends

6 maanden geleden - Beste M. Menzing, Wij begrijpen uw frustatie. Echter, wij hebben de retourvoorwaarden duidelijk aangegeven in de algemene voorwaarden met dezelfde tekstgroten als de rest. Als webshop zijnde mag je wettelijk gezien bepaalde voorwaarden stellen aan het retourbeleid. Dit moet wel aangegeven zijn in de algemene voorwaarden. Alvorens u de bestelling plaatst, dient u akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. Hieruit mag de webshop uit opmaken dat u op de hoogte bent van alle informatie uit de algemene voorwaarden. In uw geval zijn de kosten voor eigen rekening, omdat het juiste product dat u heeft besteld is verzonden. U heeft als klant 14 dagen het recht tot retourneren en vervolgens recht op het aankoopbedrag. Mocht u nog vragen hebben kunt u ons altijd een email sturen. Met vriendelijke groet, Team Voordeeltrends

Alle klachten die gemeld zijn door Emmie1965