Klacht: kleine bus

op 14 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ga vaker met de bus naar school (lijn 790 Weert naar Heythuysen) en ik heb altijd de pech als het slecht weer is dat ik niet met de bus mee kan omdat de bus dan vol zit omdat er maar 8 Zitplaatsen zijn
doordat de bus volzit kom ik altijd telaat op school.

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik zoals alle andere buslijnen een grote bus willen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste naomiperriens, Oh jee! Wat balen zeg dat je vaak bij de bushalte achter blijft omdat de bus zo vol zit. Om je klacht door te kunnen sturen naar de regio zodat er naar de materieelinzet voor lijn 790 gekeken kan worden, ontvang ik graag nog iets meer informatie van jou. Hoe laat en bij welke halte sta je op de bus te wachten? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht naomiperriens

4 maanden geleden - Meestal als ik met de bus ga is dat rond 7:40 op de leliestraat in Ittervoort

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 september 2017 om 21:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste naomiperriens,

Bedankt voor de toelichting. Ik heb je klacht over de volle bus(sen) intern doorgestuurd naar de betreffende regio zodat deze ten behoeve van de materieelinzet meegenomen kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en ik hoop dat je snel verbetering ervaart zodat je wel met de bus mee kan.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door naomiperriens