Klacht: Kleedkamers

op 16 mei 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Beste

Wij hebben vandaag, zaterdag 14 mei 2016, met 3 personen getraind in Basic Fit Bornem. Na het douchen heeft een man een klacht ingediend aan de balie, omdat wij aan het “spelen” waren met water. Wij zijn alledrie ouder dan 20 jaar en weten hoe dat wij moeten douchen en aankleden. Wij zijn geen kinderen meer. Het is niet leuk voor ons om op die manier behandeld te worden. Douchen mag ook niet meer precies. Meneer komt binnen, ziet dat de grond een beetje nat is en gaat klagen over ons. Terwijl dat anderen ook aan het douchen waren. Dit is echt niet tolereerbaar. Het incident is gebeurd rond 15:30. Degene die de klacht heeft ingediend was een vrij lange man, met grijs haar. Wij danken jullie alvast voor de behandeling van deze klacht.
Met vriendelijke groeten

We zullen tevreden zijn wanneer jullie werknemer niet zomaar alles gaat afreageren op ons.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 17 mei 2016 om 10:22 geantwoord

Beste Ahmet,

Bedankt voor je bericht.

Ik begrijp dat jullie ergens op zijn aangesproken wat jullie niet hebben gedaan. Erg vervelend. Ik hoop wel dat jullie je verhaal hebben kunnen doen aan de desbetreffende medewerker. Ik zal een melding maken bij de manager van de club zodat dit intern besproken kan worden.

Mijn excuses als je naar jouw mening niet juist bent behandeld.

Ik wens je nog een fijne dag.

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Aghi123