Klacht: Kledingkast

Petra pgm Vorstenbos op 11 september 2021 over Home24 in de categorie Internetshops - Meubels

Kledingkast 1010201791

Wij hebben afg woensdag de kleding kast geleverd gekregen.

Nu wilde we die vanmorgen in elkaar zetten. Mijn broer werkt in deze branche meubels en zet deze in elkaar die heeft ons geholpen, maar kwam veel problemen tegen.

De problemen zijn het gemis van vele gaatjes om te bevestigen, 2 ladegeleiders zowel links als rechts zijn niet goed en missen schroefdraad zit er niet in.
En de achterwand kan men niet stevig genoeg bevestigen te weinig bevestigingsmateriaal.
4 schroeven missen we .
Dus we kunnen er niets meer mee.

In afwachting
Mvg Petra Vorstenbos
Klaproos 5 Venray

We zijn tevreden met een oplossing evt een vergoeding want we vinden dat we teveel betaald hebben voor een kledingkast met zoveel problemen.

En het toesturen van 2 goede ladegeleiders en 4 schroeven die we tekort komen van zo'n 5/6 cm lang.
Het is geen stevige kast valt me zo tegen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Home24

Reactie van de melder van de klacht Petra pgm Vorstenbos

1 jaar geleden - Wij hopen dat dit opgelost gaat worden want de kledingkast hebben we gekocht van onze spaarcentjes . Je gaat ervanuit dat je een degelijke kast krijgt zonder problemen en dan ja maakt ons heel verdrietig. Heb al geprobeerd e-mails te sturen naar home24 maar ze worden maar niet officieel verzonden. Ook telefonisch maak je geen contact. Kleerkast is niet af vind teleurstellend voor mijn dochter die pas bij ons is komen wonen naar een heftige periode. Het zou een verassing moeten zijn. Maar ipv van dat weer een teleurstelling. Vind fijn dat mijn klacht geplaatst is ben er netjes van op de hoogte gebracht . Dankjewel hiervoor In afwachting Mvg Petra Vorstenbos

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Home24 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Petra pgm Vorstenbos