Klacht: Kleding wordt niet bezorgd!!!

op 05 oktober 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 10 september 2016 heb ik online een bestelling gedaan bij H&M. Een paar dagen later krijgen we een email dat onze bestelling binnen paar dagen geleverd wordt, maar ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen!!! Het is nu al bijna een maand geleden en we hebben nog niks van de H&M gehoord. Ik vraag me af wanneer het nou geleverd wordt!!!!

Gewenste Oplossing:

Het zou erg fijn zijn als mijn bestelling snel geleverd zou worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 11 oktober 2016 om 18:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,
Vanuit de H&M Klantenservice hebben wij vandaag telefonisch contact opgenomen met de klant om onze excuses aan te bieden. We hebben uitgelegd waarom de bestelling nooit verstuurd is geworden en we hebben de bestelling opnieuw geplaatst met daarbij een korting ter compensatie. De klant is tevreden en kan haar bestelling spoedig verwachten.
Mochten er dergelijke vragen zijn, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Alle klachten die gemeld zijn door Blaauw991999