Klacht: Kleding besteld maar nooit ontvangen

op 28 maart 2013 over rastafashionwinkel.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb recent geprobeert kleding te bestellen via een website genaamd www.rastafashionwinkel.nl en ik heb toen via ideal betaald, er werdt mij toen belooft dat ik binnen 1-2 weken mijn bestelling zou ontvangen maar ik heb na 5-6 weken nog steeds niks mogen ontvangen. Ik had een mail gestuurd en deze werdt vervolgends pas beantwoord na 1 week terwijl er op de website staat dat je binnen 24 uur een bericht terug krijgt. Na 1 week krijg ik een antwoord met dat ze het wel even zouden bekijken na het weekend op maandag en mij dan een mail terug te sturen met wat er dan aan de hand zou zijn. Ze hadden mij een track en trace nummer belooft maar deze heb ik ook nooit mogen ontvangen. Ik ben nu dus 5 tot 6 weken verder en heb in die tijd wel meer dan 10 mails verzonden waar 2 van beantwoord zijn. Dit bedrijf heeft mij dus verteld dat ik binnen 1 tot 2 weken mijn bestelling zou ontvangen omdat het uit het buitenland moet komen, daarnaast houden ze zich niet aan de regelementen die zij gesteld hebben op hun website en maken loze beloftes zoals het bekijken van mijn bestelling en ook het gewoon negeren van mijn contact, ze zijn met mijn geld bezig maar doen net alsof ik nooit een bestelling heb geplaatst, mijn ordernummer is dus 1505 dus ik dacht dat ze al meer dan 1500 klanten hebben gehad, en ik hoop dat ik de enige ben die deze klacht mag hebben anders hebben ze al meer dan 1500 mensen opgelicht en het geld gewoon afgepakt.

Geld terug gestort krijgen of mijn bestelling alsnog te ontvangen.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over rastafashionwinkel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NickDontje