Klacht: Onterecht stopzetting van mijn autoverzekering

op 24 juni 2017 over Klaverblad verzekeringen in de categorie Verzekering

Verzekering stopgezet door klaverblad op 1 juni 2017. Hier pas een brief over ontvangen op 23 juni 2017. Dus niet wetend 22 dagen onverzekerd rond gereden. Volgens hen, omdat ik mei 2017 niet betaald zou hebben. Ik keek op mijn afschriften en zag toch echt een automatische incasso naar klaverblad op 31 mei 2017. Dus wel betaald. Bewijzen toegestuurd nadat ik 3 klantonvriendelijke dames aan de lijn had gehad die maar bleven volhouden dat er niet betaald was. Stuur ik ze een betaalbewijs per mail. Waren ze stil. En zeiden ja maar in november 2016 is het een keer misgegaan met betalen. Kom op zeg. Eerst is de reden van stopzetting niet betaling van mei 2017 zogenaamd. En dan kom ik met bewijzen verzinnen ze zo een rare smoes? Nu ben ik nog steeds onverzekerd, omdat mevrouw Hetty of Henny naar eigen zeggen, geen tijd heeft om te kijken naar de fout die ze gemaakt hebben. Dus dit word nog eens 4 dagen minimaal onverzekerd rijden, want ik ben rij-instructeur en kan moeilijk al mijn leerlingen af zeggen. Belachelijk is dit. Klaverblad jullie moesten je schamen. Wel elke maand geld innen. En dan nog 1 dag voor jullie mijn verzekering stopzetten geld afschrijven van mijn rekening. En daarna beweren dat dat ook niet is gebeurd. Terwijl ik alle bewijzen naar jullie toe heb gemaild. Met klaverblad ga ik er niet uit komen. De dames aan de lijn 1 voor 1 arrogant en klantonvriendelijk. Misschien moet ik maar blij zijn niet meer verzekerd te zijn bij hen. Als je dit iedere keer moet meemaken. Dat wil je gewoon niet.

De telefonisten mogen wel wat klantvriendelijker zijn. Ik heb 4 verschillende dames gesproken en had het idee dat ze allemaal tegelijk hun "maandelijkse probleempje" hadden. Arrogante houding en chagrijnige telefonisten. En ze hadden niet eens een idee hoe alles in zijn werk ging, ik werd continu doorverbonden met een andere collega die het zogenaamd allemaal beter zou begrijpen. Nou nee. Na 4 telefonisten, gaven ze nog niet hun fout toe. En dat terwijl ik alle betaalbewijzen naar hun heb gemaild waar ze om vroegen.

Alle klachten die gemeld zijn door S.B. 87