Klacht: Sms van Segoria

ilona214 op 13 september 2013 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ontvang al meerdere malen een sms met diverse waarschuwingen dat ik 117,40 moet betalen ivm een openstaande rekening met als optie een Klarna factuur. Ik heb geen enkele aankoop bij de genoemde webshop gedaan en mijn naam is ook niet degene welke in de sms wordt genoemd.

Gewenste Oplossing:

Ik ben geenszins van plan het bedrag van 117,40 te betalen. Tevens dienen de smsen stopgezet te worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 13 september 2013 om 16:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw / meneer,

Bedankt voor uw tijd en het fijne telefoongesprek.

Zoals reeds aan u uitgelegd heeft een 3e partij uw telefoonnummer gebruikt bij een bestelling en ontving u om deze reden sms berichten van ons partner incassobureau Segoria.
Dit heeft dus niets met u, ons of de webwinkel te maken.
Wij hebben uiteraard uw telefoonnummer verwijderd van de factuur en excuseren ons voor mogelijke overlast.

Alvast een heel prettig weekend toegewenst,

Steven Meesters
Klantenservicevertegenwoordiger
Klarna AB

Alle klachten die gemeld zijn door