Klacht: factuur 21/3 20214 bret. omschrijving 514021580110264484

op 15 maart 2014 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Mijne Hren
Vandaag heb ik uw faktuur ontvangen waar ik erg van ben geschrokken 2e aanmaning ?? Ik heb helaas bij mijn bestelling geen faktuur gehad en daarna ook niets dit is de eerste die ik ontvangen heb.
Ik ben hier niet blij mee maar heb per direct de rek. overgemaakt maar niet de aanmanings kosten omdat ik niets ontvangen heb en ook geen adres had ik vond het welk vreemd dat ik nog steeds geen faktuur had . Ik weet wel dat ik een volg. keer meteen betaal dan heb ik met dit soort zaken niets te maken omdat ik dit erg betreur en er niet van houd om aanmaningen te ontvangen vreselijk. Ik geef hierbij mijn telefoon nummer 0 . Met vriendelijke groeten en fijn weekend Hanny Vossen Overweertstraat 106 6004xz weert 642135580. Verder hoop ik dat u het in orde zult maken , mijn bestel nummderf is 41625398 net. omschrijving 514021580110264484 Tot 28.66

Ik wil hierbij laten weten dat ik graag van u hoor hoe het kan dat er geen faktuur bij zat en ook geen rekening eerder is verzonden en zal tevreden zijn als u dit snel op lost ik betaal en voor jullie de rest . Verder zal ik mij toch bedenken om op deze manier iets te bestellen ik houd niet van zo afhandelen met meteen een aanmaning, erbij zetten de 2e, jammer maar hoop dat het in orde komt.groetjes Hanny

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 18 maart 2014 om 09:36 geantwoord

Beste mevrouw/meneer,

Bedankt voor het prettige telefoongesprek.

We zijn in dit gesprek tot een oplossing gekomen. We hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn.

Mera Krikke
Servicevertegenwoordiger
Klarna AB

Alle klachten die gemeld zijn door nikzo