Klacht: Betaling niet voldaan volgens Klara

op 12 maart 2014 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens Klarna hebben wij de faktuur niet betaald terwijl hij wel afgeschreven is van onze rekening. Nu zit segoria ons op de nek al diversen malen mail contact gehad bank afschrift door gemaild blijven zeggen dat we niet betaald hebben. Nu heeft onze bank contact gehad met hun bank en krijg nu een bewijs van betaling

Gewenste Oplossing:

Als ik van segoria af ben ik heb de rekening betaald

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 14 maart 2014 om 10:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw/meneer,

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij u een e-mail gestuurd.

Ik hoop dat wij spoedig tot een oplossing komen.

Met vriendelijke groet,
Jasper Baas
Servicevertegenwoordiger
Klarna AB

Alle klachten die gemeld zijn door Babette antonette