Klacht: Klarna en boete???

Binaz op 16 september 2021 over Shein.com in de categorie Internetshops - Kleding

Goedenavond, Ik had bij SHEIN kleding besteld en ik heb voor geen enkele bestelling een betalingsherinnering gekregen. Geen 1 mail ontvangen van herinnering. Ik zie opeens in mijn brievenbus allemaal klarna brieven met aanmaningskosten en extra kosten. Ik vind dit echt niet kunnen want ik heb geen enkele herinnering in mijn mail gekregen maar ik krijg wel allemaal brieven van klarna door mijn brievenbus met extra kosten. Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is en ik hoop dat ik hierbij geholpen word want ik ga echt niet meer bestellen van SHEIN als ik extra moet betalen terwijl ik gewoon geen herinnering heb gekregen. Geen mails niks. Ik ga ook het meeste van mijn pakketjes retourneren en betaal netjes de spullen die ik hou via online. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik betaal geen extra kosten zonder herinnering gehad te hebben. Mijn e-mail is: [email protected]

Als de extra kosten weggehaald worden van klarna en ik normaal mijn producten kan retourneren en de rest die ik houden wil kan betalen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shein.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shein.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Binaz