Klacht: Klantvriendelijkheid ver te zoeken.

op 21 oktober 2015 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Gister waren we met ons gezin in de Dechatlon Amsterdam Arena mijn zoontje hij paste een jasje , de kleur vonden we minder maar ach we zagen drie leuke kleurtjes op de pop staan er boven.
We vroegen een medewerker en die zei dat ze wel even gepast mochten worden om even de kleur te bepalen. wat mooier zou staan dan konden we natuurlijk de goede maat op internet bestellen.
vervolgen roept de verkoper er een andere verkoper bij STEPHAN.
Deze melde ons kort dat hij niet van plan was deze eraf te halen terwijl het echt niet druk was op deze afdeling er stonden zelf collega’s te kletsen. vervolgens liep hij zo weg. Ongelofelijk ben er nog sprakeloos van. Zelf ben ik manager in een kledingzaak en hoop toch echt niet dat mijn personeel niet zo met klanten omgaat zou mij doodschamen.

We wonen Workum Friesland en niet in de buurt dus zullen we niet snel weer komen.
We hadden graag het jasje gepast en ik snap heus wel als het druk is dat , dat dan niet kan maar dat was nu echt niet aan de orde!!!!!!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 31 juli 2017 om 14:36 geantwoord

Beste,

Bedankt voor je bericht.
Wij hebben helaas niest gedaan via de website klacht.nl. Wij gaan er vanuit dat de klacht is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn kan de klacht gemaild worden aan klantenservice@decathlon.nl. Onze excuses voor het ongemak

We gaan er vanuit je zo voldoende te hebben geinformeerd en wensen je nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtencoach Decathlon.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Jeanette smidt