Klacht: klantvriendelijkheid medewerker klantenservice

op 15 augustus 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Zojuist (15 augustus 2017 om 14.53 uur) heb ik telefonisch contact gehad met Maureen van de klantservice.
Ik had een vraag over een betaling die ik zou ontvangen van H&M. Ik was in de veronderstelling dat ik het bedrag nog niet had ontvangen dus ik nam hierover telefonisch contact op. Maureen heeft mij in de wacht gezet om dit na te gaan bij de financiële afdeling. Zij kwam bij mij terug met de mededeling dat het bedrag op 24 juli jl was overgemaakt en maakte vervolgens de onvriendelijke opmerking: ja, dat is dus helemaal niet zo handig dat u nu weer belt. U heeft ook diverse e-mails gestuurd en dat is ook helemaal niet handig. Vervolgens wilde ik aan haar vragen op welk rekeningnummer het over was gemaakt om het te checken, maar ik kwam er maar niet doorheen want ze bleef maar doorhameren over dat het niet handig is dat ik contact opneem. Op een gegeven moment heb ik haar gevraagd te stoppen met de mededeling dat ik de betaling over het hoofd heb gezien. Ja dat kan gebeuren namelijk dat is menselijk. Vervolgens heb ik aangegeven dat haar klantvriendelijkheid wel wat te wensen overlaat. Ik heb namelijk zelf een baan waarbij klantvriendelijkheid erg hoog staat. Ik denk dat Maureen hier nog wel een inhaalslag in te maken heeft. Ik vond het telefoongesprek een nare ervaring en hoop dat Maureen andere klanten wel vriendelijker benadert!

Dat is voor mij nu niet van belang. Het gesprek heeft al plaatsgevonden.
Zou niet weten wat er moet gebeuren zodat ik tevreden ben.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Beyza1977