Klacht: klantvriendelijkheid is ver te zoeken

op 11 april 2014 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Ik wil even melden dat wij dit jaar 2 keer on te vrede de winkel uit ben gegaan en dus ook geen aankopen heb gedaan. Wat ik dacht dat er vakkundig personeel aanwezig zou zijn, maar ze zijn nog te bang om aangesproken te worden. Ze lopen langs met gezicht naar de grond en als klant krijg je het idee van dat ze langs lopen met het idee: doe net of je niemand ziet, dan vragen ze mij niks. Ik doe het toch en stel mijn vraag en krijg als antwoord als het er niet staat is het er niet en lopen dan snel weg. Hoezo vakkundig en klantvriendelijk. Ze kunnen toch een praatje maken en vragen stellen en helpen met een alternatief te vinden. Maar niks hoor. Nou gisteren zijn we in Best naar de overkant gegaan waar ze caravans buiten produkten verkopen. Hebben daar 2 paar wandelschoenen gekocht. Ik van dikke €150.00. Geluk voor hun en pech voor jullie. Zo ging het de vorige keer ook. Dus ik weet niet of dat dit het beleid is bij jullie, maar wilde jullie ervan op de hoogte stellen.

Ik ben te vrede, wanneer er wat aan klantvriendelijkheid wordt gedaan en niet aan klantenschuwheid. De drempel om nog een keer bij jullie binnen te lopen wordt steeds groter.
Ik vind wel dat u als leiding dit moet weten, zodat u weet wat u zou kunnen veranderen. Moet niet, dan blijf ik weg. Geld raak ik toch wel kwijt.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 31 juli 2017 om 14:31 geantwoord

Beste,

Bedankt voor je bericht.
Wij hebben helaas niest gedaan via de website klacht.nl. Wij gaan er vanuit dat de klacht is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn kan de klacht gemaild worden aan klantenservice@decathlon.nl. Onze excuses voor het ongemak

We gaan er vanuit je zo voldoende te hebben geinformeerd en wensen je nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtencoach Decathlon.nl

Alle klachten die gemeld zijn door wolvers