Klacht: Klantvriendelijkheid bij dirk in osdorpplein, Amsterdam

op 22 april 2015 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Geachte heer, mevrouw,

Ik wil hierbij aangeven een gesprek te hebben gehad met Helma kassamedewerker bij osdorpplein Amsterdam.

Wil graag aangeven dat ik het jammer vind dat blijkbaar Dirk niet elke klant kan waarderen. Helma gaf aan dat omdat ik via de uitgang naar binnen ging, ik weer de winkel uit moet gaan en via de inga naar binnen moet en als dat mij niet bevalt , ik maar naar AH moet gaan.

Blijkbaar kan een kleine misstap niet getolereerd worden en word je meteen weggestuurd, een waarschuwing was ook goed geweest.

Hoop dat jullie iets kunnen doen met jullie deurbeleid in osdorpplein en misschien kan helma ook een training doen over dienstverlening en klantvriendelijkheid.

Nee ben niet tevreden

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dirk van den Broek

Bericht van Dirk van den Broek

4 jaren geleden - Klantvriendelijkheid vinden wij heel belangrijk en uw bevindingen breng ik dan ook direct onder de aandacht van de supermarktmanager. Hij bespreekt dit met de medewerkster.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dirk van den Broek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Belisa0612