Klacht: Klantvriendelijkheid

op 16 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Net bij Dirk in Crabbehof (dordrecht) boodschappen wezen doen. De cassiere aan de snelkassa vroeg om in mijn tassen te kijken en ik gaf als antwoord nee. Ik ben niet verplicht om in mijn tas te laten kijken. Ik doe dagelijks mijn boodschappen hier. Ik had alleen maar dure spullen die ik af wilde rekenen. De mensen voor mij aan de kassa vroeg ze het immers ook niet en ik gaf ook aan dat ze het vroeg of ze mocht kijken en mijn antwoord is toch nee. Je denkt toch niet als ik al die dure spullen hier neerzet dat ik dan nog iets in mijn tas heb. Vervolgens komt er een andere cassiere die gelijk zag dat mijn tas leeg was en zei dat ze nu zag dat het leeg was en het een huisregel is en dat anders geen boodschappen daar mag doen. Ik vraag om af te rekenen en toch blijft de dame achter de kassa aan houden dat ze mijn tas wil bekijken. Ik zei nee je collega heeft al gezien dat mijn tas leeg is. Vervolgens roept ze er een manager bij en wil hij dat ik alsnog mijn tas laat zien. Ik antwoord nee en vervolgens zegt hij dat ik dan geen boodschappen mag afrekenen.ik laat de boodschappen achter en ga weg.

Dit gebeurt niet bij een jumbo of albert heijn. Ten slotte doe ik er bijna dagelijks mijn boodschappen. En er wordt echtniet bij elke klant in de tas gegeken.

Wat mij opvalt is dat er niet aan Nederlanders gevraagd wordt of er in tassen gegeken mag worden en ook bij mensen die goed gekleed zijn wordt er nooit naar gevraagd. Ik ben geboren en getogen in Nederland en een hoogopgeleide donkere \"buitenlandse\" en was na het sporten nog in mijn sportkleding naar dirk geweest Vermoedelijk is dat bij Dirk Crabbehof een reden om iemand aan te spreken of ze misschien iets in haar tas heeft. Terwijl er voor ongeveer 90 euro spullen liggen die ik af wil rekenen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 19 juli 2017 om 15:27 geantwoord

Dank u wel voor uw melding over onze winkel in Dordrecht mevrouw Cagli. Ik ben in contact met de supermarktmanager en ik zal vragen of meneer Broeken telefonisch contact met u opneemt om het voorval met u bespreken.
Met vriendelijke groeten,
Dirk
afd. klantenservice

Met vriendelijke groeten,
Dirk
afd. klantenservice

Heeft op 19 juli 2017 om 17:07 geantwoord

Nav mijn klacht heeft dhr Broeken mij maandagavond gebeld. Ik was toen niet in de gelegenheid om op te nemen en heb hem een kwartier later teruggebeld maar toen was hij al naar huis. Ik heb het verzoek neergelegd of hij mij dan de dag erna terug kon bellen. Maar heb daarna niks meer gehoord van hem tot zonet het onderstaand mailtje. Nav dit mailtje heb ik meneer Broeken net weer gebeld en gezegd dat ik niet blij ben met dit mailtje. As zaterdag ga ik bij meneer Broeken op gesprek. Maar die zin dat hij op beelden heeft gezien hoe ik de spullen terug aanbied dat zegt eigenlijk al genoeg. Heb je op die beelden ook kunnen horen wat er allemaal vooraf gegaan is. Kom op zeg op wat voor niveau zitten wij dan...

Goedemiddag mevrouw Cagli,

Afgelopen maandagochtend heb ik van mijn collega begrepen dat er enige onbegrip was m.b.t. de tassencontrole.
Hierop heb ik de camerabeelden terug gekeken waarop te zien is hoe u de artikelen terug “aanbiedt “.
Ik heb u vervolgens afgelopen maandagavond gebeld om 19.38 uur om u uit te nodigen voor een gesprek hier op het filiaal.
Ik kreeg geen verbinding en ook een voicemail inspreken was niet mogelijk.
Al met al een vervelende situatie die ik graag met u wil bespreken.
Zou u contact met me willen opnemen voor een afspraak een dezer dagen ??
In afwachting van uw reactie.

Kees Broeken
Supermarktmanager

Dirk Dordrecht Crabbehof│ Filiaalnummer 4370│Dirk van den Broek regio Zuid
Van Oldebarneveltplein 50 │ 3317 ER │ Dordrecht │ Tel: 088 - 3134370

Alle klachten die gemeld zijn door GCG