Klacht: Klantvriendelijkheid

op 28 juni 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen week kreeg ik een bon om met 20% kinderkleding te shoppen. Er stond een geldigheidsdatum op. Ik heb niet gekeken vanaf wanneer deze geldig was maar alleen tot wanneer.
Ik naar de winkel, kleertjes gehaald en nog wat andere spulletjes. Aan de kassa wordt alles gescand en ik leg het bonnetje met 20% bij mijn spullen. Cassiere zegt heel nors dat dit pas vanaf aanstaande donderdag geldt. Ik zeg dat ik dat niet gezien had. Ze schuift het bonnentje op een chagerijnige manier terug dus ik leg het er weer neer… Per ongeluk. Krijg ik me toch een blik toe geworpen. Ik zeg ach mensen kunnen zich vergissen, daar krijg ik geen antwoord op. Ik zeg: toch?! Weer geen reactie.
Ik zeg… Ach houd je spullen maar ik ga.
De klantvriendelijkheid was heel ver te zoeken en dit is zeker niet de eerste keer dat ik dit met haar meemaak.

Gewenste Oplossing:

Als ze me op een nette manier behandelen en vriendelijk reageren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mnique