Klacht: Klantvriendelijkheid

op 15 juni 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Goedenavond,

Doe graag mijn boodschappen bij dirk van den broek in Volendam, maar elke keer als ik daar naar toe ga is de meeste aanbeiding al op en als ik er naar vraag krijg ik antwoord van kom van de week binnen maar niet duidelijk wanneer van de week.
De aktie gaat zondag in en dinsdag is het uitverkocht. De fm is niet echt klantveriendelijk.

Als er genoeg aktie producten liggen in de winkel hele week. En misschien een tip voor de klanten die de zelfde niet meer kunnen vanwege werk een tegoedbon te geven zodat de klant de week erna nog voor de zelfde prijs kan kopen.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 21 juni 2016 om 07:20 geantwoord

Ik kan me goed voorstellen dat het erg vervelend is als een artikel uit onze folder, al dan niet tijdelijk, uit voorraad is. Mijn excuses hiervoor.

Op het moment van inkoop wordt er een inschatting gemaakt van de hoeveelheid die wij gaan verkopen. Ik begrijp dat dit voor u erg vervelend is en wij bespreken uw melding met de afdeling inkoop. Vers en kruidenierswaren worden gedurende de actieweek aangevuld en non food acties zijn partijen die wij verdelen en kunnen niet meer besteld worden.

Over onze supermarktmanager de heer Van Putten meldt u dat u hem niet klantvriendelijk vindt. Ik zou graag met u bespreken wat uw ervaringen zijn en ik wil u voorstellen dat ik telefonisch contact met u opneem. Wilt u mij laten weten of u hierop prijsstelt?

Ik ben u graag van dienst. Neemt u bij vragen gerust weer contact met mij op en graag tot ziens in onze winkel. Ik wens u een fijne dag toe.

Alle klachten die gemeld zijn door Anita 1977