Klacht: Klantvriendelijkheid

op 17 maart 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is nu al een paar keer gebeurd dat ik aan de beurt in de rij ben en degene achter de kassa hele gesprekken met de klant achter mij houd.
Afgelopen week zei ik een paar keer dat ik graag wilde pinnen en er werd gewoon niet gereageerd..
Ook vind ik mijn brood tussen de pakken drinken helemaal geplet.. ik vind dit niet heel netjes, geen goede klantvriendelijkheid
Verder vind ik het een hele goede winkel

Gewenste Oplossing:

Als de klant (in dit geval ik) niet genegeerd word, geen hele gesprekken met de klant achter mij en dat mijn brood en chips niet helemaal geplet is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 28 september 2016 om 12:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Susannekeessen