Klacht: klantonvriendelijkheid, onflexibel, niet medelevend

op 09 augustus 2017 over zooplus.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb voor dat wij op vakantie zouden gaan de feliway friends besteld bij zooplus, in de hoop dat onze katten wat vriendelijker met elkaar zouden omgaan na gebruik hiervan. Dit is ten eerste later aangekomen dan gezegd, en tenslotte had ik de feliway classic binnen ipv de feliway friends. Ik heb gelijk een minuut later dan ik het pakketje heb ontvangen, gebeld naar de klantenservice waarbij werd gezegd dat ik de classic heb besteld en dat ik zelf maar moet gaan uitzoeken wat ik er mee moet doen, want zij kunnen niets voor mij betekenen, ook kan ik niet het product retour sturen of ruilen voor de ander, en dat terwijl ik hem niet eens geopend heb. nu zitten wij met een duur product thuis waar wij niets mee kunnen en zitten we met nog steeds het zelfde probleem.

ik zou het erg fijn vinden als zooplus ons toch tegemoet kan komen met een ruiling of een retour.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over zooplus.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over zooplus.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kayleigh639