Klacht: Klantonvriendelijkheid

op 07 augustus 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Naar 1 uur wachten op de PostNL extra@home service hebben we contact opgenomen met de klantenservice. De \”vriendelijke man\” zei dat de chauffeur was geweest, maar hij kon niet de straat in wegens een verbod voor vrachtwagen! Hij heeft een foto gemaakt van het bord en is omgedraaid naar het depot! De chauffeur heeft niet gebeld of een andere straat geprobeerd. Nu komen onze meubels pas morgen! Ze konden vandaag niks meer regelen. Dit is echt belachelijk! Ik heb een dag vrij gepakt vandaag. De toon die de meneer van de klantenservice gaf was onacceptabel! Jullie zouden vanmorgen komen. Nu kregen wij om 9 uur weer een bericht dat de chauffeur de straat niet in mocht en dus was omgekeerd. Dit is te belachelijk voor woorden!! Wij hebben weer contact met jullie opgenomen en jullie zeggen dat het niet meer lukt vandaag om het weer te proberen… Jullie kunnen gewoon een straat verderop de straat in. Ik eis een vergoeding, ik heb 2 dagen voor niks vrij gepakt. Ik ga er vanuit dat de bestelling vandaag wordt geleverd alsnog!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Extra@home

Heeft op 11 augustus 2017 om 16:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw de Vries,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze excuses dat uw zending niet op de gewenste dag is bezorgd..
Wij danken u daarom hartelijk voor uw melding. We streven continue naar het verbeteren van onze bezorgservice en klantcommunicatie met als einddoel dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen.

Als een levering niet door kan gaan is het normaliter wel de gang van zaken dat u hierover wordt geïnformeerd. wij zullen dit doorgeven aan de vervoerder en aan onze klantenservice dat zij in het vervolg u en andere klanten op de hoogte brengen zoals behoort.

Voor enige compensaties moeten wij u verwijzen naar de leverancier, deze zal met u doornemen in welke vorm en mate u een tegemoetkoming kunt krijgen. De leverancier claimt dit vervolgens bij ons conform met de bij hen bekende procedures.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door devries95