Klacht: Klantonvriendelijkheid

op 17 augustus 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

L.S. Vandaag 18 aug. Om 16.50 in Goes waren de vleeswaren waar ik speciaal voor kwam, niet meer voorraadig in de daartoe behorende vakjes. Ook was de betreffende dame van die afdeling niet in het minst bereid deze nog voor mij te snijden, aangezien de snijmachines al schoongemaakt waren voor de volgende dag. Ook op voorraad (dus koeling ) niets van wat ik wilde hebben aanwezig. Erg slordig en slecht.
Wel stond de dame in kwestie gezellig te babbelen met collega,s .
Nu vraag ik me af of dat voor de Hema normaal is:

Drie kwartier voor sluitingsrijd zijn snijmachines schoon gemaakt
Vleeswarenvakjes totaal niet bijgevuld ( (zeker 10 leeg )
Geen voorraad in koeling
Wel babbelen met collega,s terwijl er nog productie kan worden geleverd.
Hoogachtend
Hetty Gosselaar ten Voorde

Gewenste Oplossing:

N.v.t.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr.Gosselaar