Klacht: Klantonvriendelijke medewerkster

op 29 augustus 2014 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Beste

Ik wil graag een klacht indienen over een medewerkster bij de vestiging in Sluis. Het is een mevrouw iets in de 40 met kort krullend rood haar. We waren in de winkel rond 17:30u en kochten heleboel schoolspullen (het is namelijk back to school 1+1). Nadat we afgerekend hebben kwamen wij erachter dat een paar schoolspullen blijkbaar niet bij de back to school 1+1 assortiment hoort en hebben dus het volle prijs betaald. Wij benaderen de medewerkster en werd, naar mijn mening, op een zeer onvriendelijk behandeld. Ten eerste, toen ik haar benaderde, deed ze eerst alsof ze mij niet hoorde, ik moest haar paar keer roepen voordat zij mij enige aandacht schonk. Ten tweede, toen ik ernaar vroeg waarom er zo weinig geld ervan af is getrokken. Wees mevrouw mij erop dat niet alle schoolspullen bij de actie hoorde en dat alle schoolspullen door elkaar ligt, daarna liep ze meteen al weg. Terwijl ik nog meer informatie erover wou. Alle schoolspullen lagen bij elkaar in hetzelfde rekje en er hangen overal van die back to school stickertjes. Ik vind dit zeer verwarrend, welke producten wel en welke producten niet bij de actie hoort. Normaal ben ik echt een fan van kruidvat, ik ben al jaren trouwe klant. Maar door zulke ”klantonvriendelijke” medewerkster zou ik het liefst kruidvat vermijden en voortaan mijn inkopen ergens anders doen als ik op dit manier word behandeld.

Kortingsbon of de mederwerkster erop wijzen dat zij klanten vriendelijke moet behandelen.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kruidvat in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door xxJoanniiixx